tirsdag 16. august 2011

The journey goes further...

Sommern gikk som en vind.
Det er vel slik det pleier å være.
Sommeren min kan oppsummeres slik:
sykepleier på legevakten ved Trondheim kommune, bryllup til søster, begravelse til bestefar, besøk av slekt og venner, tante for første gang, litt reising, litt soling og bading, pakking og flytting.
Altså en god miks av det meste.
Og plutselig finner jeg meg selv i Stockholm, som grafisk design student ved Berghs School of Communikation!
Hvordan skjedde det? 
Jeg har kun vært to dager på skolen.
Hodet er fullstappet av ny informasjon, nye ansikter, nye inntrykk, nye forventinger, nye svenske ord...
Jeg tar buss og tog en time for å komme til skolen. Jeg står opp tidlig og kommer sent hjem. Og er helt matt når jeg går opp trappen til min hærlige loftsleilighet med skråtak og store vinduer.
Likevel, en fantastisk vellkomst fra husvært, skole og medelever, en fantastisk start på noe som forhåpentligvis blir et fantastisk år fullstappet med ny kunnskap, erfaringer og utvikling.
Her er noen inntrykksbilder fra mine første dager som "svenske" :)

The summer passed like a wind! Then I found myself as a student at Berghs School of Communikation in Stockholm. It has been a great experience so far!! Both school and the plase I live. Here is some pictures from my first impressions.






 

Ny høst, nytt land, ny by, ny skole, ny leilighet... nye muligheter!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dine tanker, kommentarer og konstruktiv kritikk mottas med takk :)