torsdag 31. oktober 2013

Identitet og blogging

Det funderes mye runt identitet for tiden, både i privat og proffesionell sammenheng. Derfor også lite aktivitet her. Jeg funderer ganske enkelt på om jeg skal avslutte denne mer generelle bloggen, og starte en ny som bygger på et mer bestemt tema. Hva og hvordan har jeg ikke kommet riktig frem til enda, det er så mye annet som må gjøres først. En liten oppdatering om livet kan jeg komme med nå i alle fall. 

Livet handler mye om hester for tiden, men forige helg var jeg med på et event for Samsung. Planen var at jeg skulle være en av to event-kunstnere. Vi skulle fotografere portretter av folk med Samsungs nye telefon Note 3 og så tegne på morsomme greier. Telefonen har et fantastisk tegneprogram som jeg lekte meg en del med i forveg. Desverre fungerte ikke det å projisere på storskjermen på Stureplan, så da ble det mer morsomme kommentarer og noen katteører og lignende på portrettene. Men det var nå gøy likevell, og blir jeg rik noen gang og skal kjøpe ny telefon kommer jeg seriøst til å vurdere Samsung Galaxy Note 3. Fantastisk med så stor skjerm, og så kan man kjøpe en tillhørende klokke som gir en kontroll på hva skjer på telefonen. Hurra!


Hold hodet høyt, vær stolt og glad, så går alt så bra!

Mat er fred på jord, i alle fall for denne gjengen.

Hvem skulle ikke ville ha en slik ekstrapryl til sin telefon :)






Japp, der har dere meg på storskjerm!

Og kveldens siste besøker ville ha med meg. Vi matchet så bra med fargene på jakken og luen mente han ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dine tanker, kommentarer og konstruktiv kritikk mottas med takk :)