onsdag 20. oktober 2010

Ett innblikk i prosessen...

Vi jobbet hardt og intenst med Illustrasjonene til gatemagasinet Sorgenfri de siste dagene før innlevering, satt 12 timer på skolen + noen timer hjemme. Fint å jobbe sammen, oppmuntre hverandre, gi tilbakemelding, le sammen, være frustrert sammen, hjelpe hverandre over hindringene. Mitt bidrag blir lagt ut når det er kjent hvem som fikk illustrasjoenen sin på trykk i Sorgenfri. Slik kan det se ut: (som vanlig har jeg spredd mine ting utover halve bordet)

Live, Ragnhild og Marianne, noen av de dyktige og kreative sjelene ved Illustrasjon 2 på NKF! 
Uten dere hadde jeg ikke kommet meg noen vei. Takk!!!!!


Mitt arbeidsområde, alltid en lett blanding av papirer, diverse tegne/maleredskaper, mat, drikke og selvfølgelig macen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dine tanker, kommentarer og konstruktiv kritikk mottas med takk :)