fredag 8. april 2011

Sneak peek.

Nå kan jeg si at jeg har søkt på Grafisk design ved Berghs School of Communication i Stockholm, for jeg er blitt innkalt til intervju fredag 15 april :) Da er første kamp om en plass på skolen vunnet :) Dette er noe jeg virkelig har lyst til! Jeg har gjort mitt ytterste for å overbevise dem om at jeg verdig en studieplass, ofret hele min fritid og sosiale liv (utenom søndager). Fordi ryktet sa at det var vanskelig å komme inn. Nå skal jeg som sakt på intervju, spennende! :) Så får vi se hvordan det går videre. Kryss fingrene for meg!
Her er en liten sniktitt på arbeidet jeg gjorde til opptaksprøven til Berghs:


A sneak peek at the admission requirement of Bergh's school of communication. I´m going there for interview friday April 15th. Time will show if they will offer me a place at the school next fall:


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dine tanker, kommentarer og konstruktiv kritikk mottas med takk :)