torsdag 28. april 2011

Dagens skisse: Be happy!

Det går visst ikke så bra med dette "Dagens skisse"-prosjektet mitt.... Jeg legger ikke ut en ny tegning hver dag, og det jeg legger ut er ikke akurat høy kvalitet. Det siste var riktignok ikke et krav jeg hadde satt. Jaja, om noen av dere der ute plages av prestasjonsangst og er redd for å vise det dere gjør, så kan dere se på skissene mine og føle dere litt bedre :) 
Ellers, så holder jeg på med en ny hjemmeside som skal komme ut i løpet av de neste to ukene. Der skal mere utvalgte arbeider vises frem. 


It goes certainly not so good with my "Today's sketch" project .... I do not put out a new drawing every day, and what I put out is not just high quality. The last was certainly not a requirement I had set. Well, if anyone of you out there are bothered by performance anxiety and are afraid to show what you do, then you can look at my sketches and feel a bit better ;)

Otherwise, I work on a new website that will emerge over the next two weeks. There will be more selected works on display.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dine tanker, kommentarer og konstruktiv kritikk mottas med takk :)