torsdag 28. februar 2013

Fikk meg til å glemme både solen og tiden...

Oioioi, sterke tegn på at jeg holder på å bli både nerd og geek når et magasin holdt i hånden får hjertet til å banke fortere ;) Denne blogposten er til ære for Cap&Design's nye form designet av Leon&Chris. Et fantastisk gjennomført arbeid! Vakkert tvers igjennom! Jeg bare elsker det, alt, formatet, papirkvaliteten, layouten, typografien, bildene, detaljene, følelsen.... og innslaaget av glansfullt bestrøket papir mitt i alt det herlige matte :) Jeg kunne rett og slett ikke stå imot dette magasinet, selv om studentøkonomuen egentlig ikke skulle tillate meg slike "utskeielser". Det kan vel få komme inn under kurslitteratur i regnskapet ;)

This is not my work, but a work I love! The magazine Cap&Design's new designe by Leon&Chris.

Den røde teksten er preglet inn i papiret. Herlig detalj!















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Dine tanker, kommentarer og konstruktiv kritikk mottas med takk :)